Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Weet je wat ik vervelend vind? Dat mensen direct aannemen dat je automatisch een hele berg producten krijgt als je blogt. “Denk aan mij als je iets krijgt waarmee je niets bent, hé”, is een opmerking die ik al meermaals gekregen heb. Écht niet oké. En net zoals jij blog ik helemaal niet voor die gratis producten die ik sporadisch krijg, maar omdat ik het leuk vind en mensen net zo enthousiast wil maken als ik zelf ben over mijn favoriete merken. 🙂 En wat mensen ook vergeten is dat jij als blogger het “product” wordt. Ik bedoel, je krijgt die producten heus niet voor je mooie ogen, maar omdat merken willen dat hun spullen een zo groot mogelijk publiek bereiken.