Weekoverzicht #6

Een nieuw weekoverzicht met ontzettend veel foto’s van mijn citytrip naar Barcelona!

Maandag 29 januari

Van Alya Skin, een Australisch merk, ontving ik een roos klei masker. Ik ben dol op maskertjes dus ik was dan ook heel benieuwd om het te testen. Voor ik het test, moeten er natuurlijk eerst foto’s van gemaakt worden. Soms is het ‘vervelend’ om een beautyblogger te zijn omdat je eerst foto’s moet maken van ongebruikte producten, voor je ze kan beginnen testen. Als de foto’s gemaakt zijn, kan ik het maskertje testen en de foto posten op Instagram. Mijn huid voelde na het gebruik een beetje trekkerig aan. In de toekomst breng ik dit klei masker alleen aan op mijn vette t-zone want daar werkt het het beste!

weekoverzicht

Makita was zo te zien ontzettend moe, want ze viel gewoon in slaap op mijn shoot haha!

Ik filmde nog een video voor mijn YouTube-kanaal en vroeg ook wat inspiratie aan jullie. De laatste tijd weet ik niet zo goed wat ik moet filmen dus af en toe zoek ik hulp voor video ideetjes bij jullie.

Dinsdag 30 januari

Dinsdag was het een super drukke dag. In de ochtend ging ik naar school, in de namiddag snel naar huis om mijn koffer in te pakken voor Barcelona en in de avond had ik nog een event van Hansaplast en Eucerin.

Ik ben fan van de vrolijke pleisters van Hansaplast :). Het event ging trouwens door in Brussel en op de trein besefte ik ineens dat we comfortabele kledij moesten aandoen. Daar zat ik dan met mijn jeansbroek, oeps! Normaal lees ik de uitnodigingen altijd super goed en noteer ik het, maar deze keer is het mij ontgaan.

weekoverzicht

Samen met Tessa van de blog Anverelle poseren met gigantische pleisters.

Woensdag 31 januari

Eindelijk vertrok ik naar Barcelona! Vorige week de tickets geboekt en nu al op het vliegtuig richting Spanje. Ik had best veel zenuwen om te vliegen, want het was lang geleden dat ik dit nog eens gedaan had. Al bij al viel het mee en na een kleine twee uur waren we geland en kon de vakantie beginnen.

weekoverzicht

Aangekomen in Barcelona en met de metro naar het hostel.

Dit was onze kamer. We waren met drie, maar er waren vier bedden. Genoeg plaats dus. De badkamer deelden we met andere mensen, maar het was erg rustig in het hostel dus we hadden het voor ons alleen. We logeerden trouwens in het WOW hostel.

Het uitzicht van onze kamer was echt super mooi!

Daarna trokken we de stad in en trok ik nog even een andere, meer zomerse outfit aan.

Palmbomen ?

Het was ontzettend mooi weer de eerste dag en de haven moet je zeker eens bezoeken. Ontzettend mooi!

Foto samen met Ngoc en Hao.

weekoverzicht

We aten een gigantische pretzel want dit hadden we nog nooit geprobeerd. In het begin was het even wennen, maar het is best lekker.

In de avond bezochten we nog Arc de Triomphe.

Donderdag 1 februari

In de ochtend maakte ik nog snel deze foto om te plaatsen op Instagram. Je ziet hier trouwens mijn nieuwe handtas van Liu Jo die ik mocht uitkiezen bij Brandfield. Binnenkort hierover meer :).

Verder bezochten we nog een Kathedraal en het Picasso museum. Helaas was het weer iets minder. Toen we naar het museum waren, heeft het een hele tijd geregend. Gelukkig zaten we toen binnen :).

Vrijdag 16 februari

Een selfie met Ngoc en Hao met Sagrada Familia op de achtergrond.

weekoverzicht

Ook bezochten we die dag Park Güell, heel mooi uitzicht heb je vandaar!

Terug in het hostel, was het uitzicht van onze kamer nog mooier door de lucht.

Ik zou Barcelona niet verlaten zonder naar Sephora te gaan. Op weg naar Sephora kwamen we dit mooie plaatsje tegen en een foto mocht niet ontbreken.

Ik ging naar Sephora voor een lipstick van Marc Jacobs, helaas was deze nog niet verkrijgbaar. Ik scoorde in plaats daarvan een concealer en lipstick bij Nars. Nars heeft echt zo’n mooie producten!

’s Avonds aten we in een typisch Spaans restaurantje. We bestelden verschillende gerechtjes en het was allemaal zo lekker. Echt de perfecte afsluiter voor de laatste dag in Barcelona.

Zaterdag 3 februari

Helaas zat Barcelona er al weer op en keerden we terug richting Brussel. Het was een super fijne citytrip!

Van een hele dag reizen, werd ik ontzettend moe. Volgens mij lag ik al om 21u te slapen, oeps!

Zondag 4 februari

Ik was ontzettend moe na mijn citytrip en sliep meer dan 12 uur. De rest van de dag heb ik weinig gedaan. Een beetje rust na drukke dagen mag wel. Ook maakte ik dit weekoverzicht zodat het klaar stond om op maandag (vandaag dus) online te gaan.